۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۶۳۶۲۴۰
آیت الله مظاهری در دیدار وزیر اطلاعات مطرح کرد؛

صبر و بصیرت ضامن سرافرازی کشور| توجه و خدمت به مردم وظیفه مسؤولان است

صبر و بصیرت ضامن سرافرازی کشور| توجه و خدمت به مردم وظیفه مسؤولان است
حضرت آیت الله مظاهری در دیدار وزیر اطلاعات حوادث ایام اخیر در کشور را عبرت آموز دانست و صبر و بصیرت مردم را ضامن سرافرازی کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات با حضرت آیت‌الله حسین مظاهری از مراجع معظم تقلید و رییس حوزه علمیه اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار با اشاره به حوادث و مصائبی که طی هفته‌های اخیر برای ملّت ایران پیش آمده است، این حوادث را درس‌آموز و عبرت‌انگیز دانسته و تأکید کردند: صبر و بردباری و آگاهی و هوشیاری ملّت عظیم‌الشّأن ایران همواره تضمین‌کنندۀ سرافرازی و سربلندی کشور و انقلاب بوده و خواهد بود و باید از خداوند متعال بخواهیم که با لطف و عنایت خود، این مصائب را جبران و ترمیم فرموده و مشکلات را مرتفع کند.

حضرت آیت‌الله مظاهری با تأکید بر ضرورت توجّه به حقوق مردم در همۀ ابعاد و زمینه‌ها، وظایف و رسالت همۀ مسئولان نظام جمهوری اسلامی در خدمت به ملّت و در خصوص رسیدگی به مصیبت‌زدگان و داغدیدگان مصائب اخیر را بسیار سنگین و با اهمیّت دانسته و از تلاش و فعالیّت وزارت اطّلاعات در تدبیر امور، تشکّر و قدردانی کرد./1304/د102/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
اگر بخواهیم همه چیزهایی که حکومت برای اداره جامعه نیاز دارد را از فقه بیرون بکشیم دچار عرفی شدن دین می شویم. عرفی شدن دین خطری است که با روح شریعت سازگار نیست.
0
0